Јебеш мушко ако крампом није тукло у голу стену брале...

Крамп, будак или што га неки зову пијук ти је од вајкада боготац међу алатљикама. Јак, стабилан и љут. Тврдоглав ко Србенда, тежак ко пијани Рус. Aл кад затреба он једини може да пробије тамо где други не могу. Није ну чудо што је будак у народу често и синоним за тиквана са "затупастим" погледом и незграпним ходом.  Док се тетура и дрпа околојајни простор подњим се тресу тектонске плоче.

Aл' није бајо одувек тако било. Будак ти је био светиња у доба Тите и радних акција:

"Јој каце сетим само они мршавци и студентарија иде сашовима и лопатама иза док напред идемо МИ тешка артиљерија брале, само јаки момци који могу да крампају и ломе љуту стену. Што ми окрампамо и избудакамо ова пешадија иза скупља и чисти. Питај ти старије бригадире бајо, они добро знају шта значи добар будак на првој линији и ко ти га дужи.


Другарице, ај у јаруге ноћас...

Него шта! Ал зато курцабато - није мого сваки крамп да дужи. А цуре су то добро знале, па гледају само ове што будакају. А ти бајо преплано, Сунце упекло, знојава ти се кожа пресијава а оне само дахћу и облећу около "Јој друже ош' воде да ти донесем...", "Јој друже започниде песму..", "Јој ајмо у јаруге ноћас.." а ти једним оком нишаниш где бије онај крамп а другим шацујеш која ваља. Ееее, то је био живот.

А гле сад ове господе боктејебо? То се све плаши зноја, плаши се рада бре! У мене мали три ашова убо пре неки дан - искочише му жуљеви! Јауче ставља фластер одма а мати иде за њим и она јауче "Јој, не терај дете лудаче, јој искривиће кичму ко ти.."

ШУПИЧКУМАТЕРИНУ БРЕ! Ја кацам туко у голу стену и кацам дизо ову државу каки курац жуљеви, нити ме ко пито оћу ил нећу него бригадир само подвикне "Србо! Туци овим правцем, пут мора проћи до понедељка ујутру како знамо и умемо!"

И тако то. Крамп је и дан данас боготац у кући. Стара изрека каже тешко домаћинској кући ако крампа у подруму нема. Оно стварно јесте. Практичан је за све јебеш му матер. Вепра ил јуне да обориш маљем можеш,  ал је траљаво и крме се мучи. Прави мајстори туку крампом тачно међ' очи и ту пада ко покошено. Друго. Ако ти је комшија неки наџак и подла рђа па ти уђе у твоје ил преоре међу и ош дубијеш џукелу на месту, сочим ћеш ако крампом нећеш?! Јебо црну хронику ако изађеш у њој без крампа:

"Србољубе, остави се карти ено човече мачке омацила се под степеницама. 

Опет. Јел она жута?!

Није жута, она пругаста мала зелена. Енои осморо мјаучу и дрече. То сад кад крене да трчи ококуће нећемо живи остати. Одма да ти кажем ја то немам чиме ранити шчуо! Ако оћеш ти рани.

Добро је море Драг'це, чекај додерем комшу часком па ћу однети то ноћас да бацим у Миломирову јаругу доле. 

Јој, неш опет тамо? Пази да деца не виде, има да јаучу, знаш шта је било прошли пут...

Не бригај ти жено! Него иди понеси ми будак да пукнем ту мачкетину по главуџи одма после. Пун ми је курац више комшо ти мачки, јел чујеш ти ово? Ајде бре....нити лови само ми лети око ногу, намножило се ко гој вашке боктејебо..."

Шини бре то у Миломирову јаругу...

Teкст посло Средоје К.
/ми мало дорадили и скарабуџили/

4 коментара:

Vrh vrhova

 
Chiro

Vrh Srbo! :D

 
Анониман

Ovo je luda kuca boktejebo

 
Анониман

Kрамп ме одгаио њему фала !

 

Постави коментар