Кемрејси и говна што нам прскају снеба...

-Лептејебо жено, виш ти шта ми искочило ово око врата? Сврби.. сврби, уби! Тачно је то од они гована што су јуче прскали снеба? Куд изалазих вани јебо ме пас да ме јебо.

-Дај-да-вим! Ауу црњо, па кад си мењо ту кошуљу?! Виде му крагне! Црна ко да си кроз чунак главу гуро. Скинто-брже-доперем, можда Биљана једино извуче ту маст..

-Опет она о прању. Аман главо шупља јел ти мислиш да ти научњаци што праве ове отрове нису смислили како да зајебу твоју Биљану?! Па он тачно зна да мож да тури шта он оће јебо те отац глупи.

-Јесте Србо, можда је тако, али иди ти часком истуширај се, љубим те..

-Знао сам! Е јебо ме пас кад сам ти и причо. И где су ми чисте гаће?! Јеси гледала јел има топле воде у бојлеру?


Зоки пичко устај да пуштимо кемрејс у ваздух...

0 коментара:

Постави коментар