Сусрет са таксистом Србендом

Колега, си чуо шта је урадио Ноле?

Ово нам је причу  још одавно послао Лука. Каже човек ово:

Пре неки дан сам у таксију имао сусрет са несвакидашњом Србендом. Прво што ми ја пало на памет је ова страница. Земара у атлет мајици, шорцу и сандалама. Тера шкоду Фабију. Крстић и пар иконица тројеручице које висе са средњег ретровизора. Каже Гламочанин родом. Сунце упекло, у саобраћају гужва, у ауту туку крајишници. Возач иза нам свира, након чега креће монолог:

"Јебо му ти мајку, ја не знам шта је совим народом, то је све полудило, па то ће још мало почети пуцати једни на друге. То све сад и неке керове почело шетати, боктејебо синоћ сретнем комшиницу, шетала кера два сата, ја реко па јебо ти бог матер па боље да си се са швалером презнојила та два сата. Ја код моје сестре рођене нећу додем, купиле неку џукелетину ко теле, и још се лиња покући, свуда длаке. Јел ми то треба покући да ми ода?! И овај комшија, троје деце има, а узео и он кера. Ја не знам шта је ово с људима, то се све отуђило, полудило, овај један рођак пре два месеца обећо котлић, а јутрос зове, ја реко жени гарант му треба нешто, кад оће да га пошлепам, ја реко доћу по тебе, ал шлепати нећу. Виде ли ти то? Шупичку материну, зови службу да те шлепа. Да си видио малопре, возим неку докторицу, лалошкињу, прича она како Нови Сад више није онај стари град, ја јој реко САД ЈЕ БОСАНСКИ НОВИ хахаха"

Након што смо стигли на одредиште, приликом изласка из кола упита ме човек: "Е, знаш ли шта је урадио Ноле?". Насмејах се.

1 коментара:

Odlican

 

Постави коментар