Вечита мистерија: Рачун за струју!

Пратио он, каже бележи струјомер - те кад је јефтина - кад је скупа, - те дркај, па мећо магнете што му Зоки предлаго, па ни то, па бранио оној крави да оставља бојлер ноћу... ма џабе! Исти курац и то још гори. Рачун дошо. Нуме да прочита колки број, зове малог. Док се отрезнио и дошо себи шта, како, па одакле сад, ето га следећи месец. Стиже нови + камата + затезна + курац палац.

"Ма јебо сам вам сто мајки у пичку нагурасте ми сандуче пуно папира. Толко их има да ми боље да се на њи грејем. Шукурац што ћу да вам платим сад! Драгице, укључуј и бојлер и рерне и шта оћеш ја више не плаћам ово говно!"


Смедерeвац је Боготац брале! Био и осто!

И решио лудак стварно. Узо очистио стари Смедеревац. Позво Миломира да дотера буковине хитно а платће налето. Миломир дотеро. Цепали он и жена и све бијаде лепо. Ал ош курац мој кад оће деца ТА пећ у соби. Веле срамота 21. век да се ложи и вуку дрва по кући. Изгибоше. Неће дуче у ладном. Море бесно у пичку материну.


Ајде сликај више, изгоре ми дупе..

Прође један, прође други, трећи месец, Србољуб диго руке. Нит се ко сећа нит кога више боли курац за папире што стижу - аупичкуматерину!

Кад зазвони телефон једно јутро:

- Хало?
- Ало кое?
- Добар дан, ми зовемо из Електродистрибуције...
- Да.
- Јел то Србољуб Курчевић?

- Ја сам!
- СЕЦИ!

6 коментара:

Анониман

o jebem vam mater onu ludu

 
Анониман

HAHAHAHAHAHHAHAHA NAJJACI STE!!!

 

Svaka cast odlicni ste!

 
Анониман

el ima slika ove pičoke u većoj rezoluciji malo mi ovo za drkanje?

 
Анониман

хаххаха јебем ли вам топљиви од дванес ампера кад се нисам упишо

 
Анониман

Хахахаха бајо мој оклен више!!!?оклееен!цеде суву дудовину, немаде више.
Свакие месец греје га гута у чарапи што му прст пробио, бе идете ви,ниђе у банку јебем им стотине мајке лихварске упичке

 

Постави коментар